תקנון - תנאי שימוש באתר
מבוא
· בגלישה ו/או שימוש באתר “ Greenlander®” בכתובת https://www.greenlander.co.il (להלן: Greenlander® ” ו/או “האתר”) המופעל ובבעלות חברת רוסוטה בע”מ מכתובת ויצמן 40 כפר סבא 4424715 (להלן :“החברה”), מביע הגולש ו/או המשתמש, המפרסם (בדרך כלשהי) או מי מטעמו (להלן: ה”משתמש”) את הסכמתו לתנאי שימוש אלה, הוא מצהיר כי הוא קרא אותם והבין אותם במלואם. במידה והמשתמש אינו מבין ו/או אינו מסכים עם אחד התנאים, הוא אינו מורשה לעשות שימוש בשירות המוצע על ידי החברה והוא מתבקש להפסיק את השימוש באתר באופן מיידי.
· כל השירותים המוצעים באתר, מיועדים לשימוש הפרטי והאישי של המשתמש (לרבות כמתנה) ולא למטרות מסחריות ו/או סיטונאיות.
אחריות בית העסק
· החברה עושה הכל כדי שהמוצרים יצאו תקינים ובאיכות
הגבוה ביותר. המוצרים שלנו מיוצרים בסטנדרט גבוה העומד בתו התקן הרשמי של
מכון התקנים.
ביטול עסקאות
ביטול עסקאות מתאפשר בשני מקרים:
א. ביטול בשל פגם במוצר.
ב. ביטול בשל סיבה אחרת.
ביטול בשל פגם במוצר
· במקרה של קבלת מוצר פגום או במקרה של כל תקלה אחרת במוצר, חשוב להודיע לנו באופן מיידי באתר או באמצעות מייל – רצוי לצרף תמונה של המוצר. במידה והתגלה פגם כלשהו, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ואנו נעשה ככל האפשר לסייע ללקוח בהקדם האפשרי.
· ככל שהחברה תאשר כי אכן יש פגם במוצר, תתבקש לשלוח אלינו את המוצר בדואר רשום לכתובתינו- רוסוטה בע”מ בכתובת ויצמן 40 כפר סבא 4424715 בצרוף חשבונית הקניה ופרטי ההתקשרות.
· מיד עם קבלת הפריט נבדוק את מהות התקלה וניצור איתך קשר טלפוני/הודעת דואר אלקטרוני להמשך טיפול ו/או תיאום משלוח מחדש או קבלת זיכוי או החזר כספי.· איסוף המוצר בגין עסקה שבוטלה עקב פגם כמפורט לעיל, תבוצע על ידי החברה והלקוח לא יחויב בגין דמי משלוח.
ביטול בשל סיבה אחרת
· באפשרותך לבטל את הרכישה שביצעת באתר האינטרנט תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת החשבונית, לפי המאוחר מביניהם בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 ולתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 (“התקנות”)
· ביטול הרכישה מותנה בכך שלא נעשה כל שימוש על ידך במוצר ושלא נגרם לו נזק, התווית עדיין מחוברת אליו והוא באריזתו המקורית
הודעה על ביטול העסקה
· הודעה על ביטול עסקה תתבצע באמצעות פניה לשירות הלקוחות של האתר, על ידי שליחת הודעה בכתב לחברה, לדואר האלקטרוני של שירות הלקוחות של החברה: ??????@gmail.com , או SMS לטלפון 0528878881
· על הודעת הביטול הנמסרת לשירות הלקוחות של החברה להכיל את הפרטים הבאים:
א. שם פרטי ומשפחה של הלקוח
ב. תאריך ההזמנה
ג. סכום ההזמנה
ד. כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון
ה. סיבת הביטול
ו. חשבונית קבלה בגין העסקה